środa, 14 sierpnia 2013

poduchy dla dziewczynki

Na początku chciałam Wam wszystkim podziękować za bardzo miłe i budujące komentarze pod ostatnim postem. Szybko doszłam do wniosku, że nie mam siły się denerwować, olewam sprawę i już.
Po kłopocie :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać cztery poduszki, które powstały ostatnio. Jedna miała już swoją odsłonę, kilka postów wstecz.

Poduchy są dwustronne i z obu stron inne. Zbieram dalej skrawki materiałów, bo napaliłam się, żeby zrobić kołderkę i poduszkę dla mojego synka do wyra.



Czas leci i nie mam pojęcia gdzie mi uciekają ostatnie tygodnie. Czuję się trochę jakbym była na karuzeli, która nie chce się zatrzymać, wszystko robię w biegu. Powoli też odliczam dni do mojego wyjazdu do Polski chociaż jeszcze kilka tygodni przede mną. 

16 komentarzy:

  1. No tak życie to albo karuzela albo huśtawka a czasami czuję się jak w cyrku :)
    Twoje poduszki bardzo ładne , buzia się do nich śmieje :) Koniecznie uszyj kołderkę dla synka , na pewno będzie miał same kolorowe sny .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Ty w biegu robisz takie rzeczy, to nawet się nie warz zatrzymywać ;) Cuda!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też czas ucieka i nie mam sposobu aby go zatrzymać. Poduchy śliczne, uwielbiam takie kolorowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te różowe jak bezy z guzikiem w środku są cudowne, to też Twój projekt?Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wykonanie ;) projekt znalazłam w internecie ;) lubię je bardzo ;);))

      Usuń
  5. Z przyjemnością będą tu wpadać po inspiracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne podusie,podziwiam talent:))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zmieniam zdania - poduchy są śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. poduszeczki śliczne :)
    ja już byłam w PL na wakacjach, caluśki lipiec hihi.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczne poduchy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poduszkowa gromadka :) Zbieraj te szmatki, kołderka synusiowi na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty