poniedziałek, 28 maja 2012

gdyby to szybciej szło....

bukiety kusudama mają wiele zalet, ale wykonanie bukietu to dość długaaaaa i żmudna praca... czasami bukiet zajmuje mi około tygodnia i najgorsze co może być to "czegoś brakuje". I tak się właśnie stało w przypadku mojego ostatniego "dzieła".





Postanowiłam rozegrać go do czynników pierwszych, dodać organze (którą w UK dość trudno dostać) i wtedy ponownie doprowadzić go do całości.
Druga wiązanka czeka w kolejce, też turkusowa - chociaż osobiście uparłabym się, że to błękitny:)

Zamieszczam w tym poście tutorial jak wykonać pojedynczy kwiatek:) za dużo pytań było jak wykonać taki kwiatek / bukiet :) Zobaczcie ile przy tym pracy :):))




Monika też działa i to z podwójną energią :) kombinuje i kombinuje i musze przyznać, że kwiatki z kółek wychodzą całkiem fajnie :) skusiłabym się nawet na kupienie dziurkacza giganta - tylko cena (100 zł) to lekka przesada :/ ale jeśli dalej nam tak pójdzie jak do tej pory chyba warto będzie zainwestować!


6 komentarzy:

  1. Piękne bukiety, zdjęcia niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDJĘCIA DOPIERO BĘDĄ FAJNE, GDY SIĘ DOROBIMY KONKRETNEJ LUSTRZANKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz...bukiety są wspaniałe, podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że te kilka dni temu trafiłam na twój blog. Kwiaty są piękne, a dzięki prezentacji i ja mogłam pokusić się o wykonanie pierwszego kwiatu http://m-miniart.blogspot.com/2012/09/kwiaty-kusudama.html. Do ideału mu daleko... ale postanowiłam trenować bo jestem zachwycona tymi bukietami.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te bukiety, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem talentu i wytrwania.
    Ja osobiscie robie bombki wstążkowe, ale zamiast wstązek uzywam kolorowego papieru. Mam troche tych kul i nawet jedno wielkie jajo

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty