czwartek, 22 sierpnia 2013

kusudama w biało zielonym wydaniu

Niestandardowe bukiety coraz częściej pojawiają się na ślubach. W Uk są jeszcze modniejsze niż w Polsce, ale myślę, że za kilka lat ta moda przyjdzie i do nas i zamiast standardowych róż pojawią się broszki, guziki, papierowe kwiatki i kto wie jakie jeszcze cuda.
My z Moniką dalej tworzymy w papierowych klimatach kusudamę.
Tym razem biel z zielenią w odwrotnej kolejności niż dotychczas. Środki są kolorowe a nad resztą zapanowała biel.



I tak chodzą mi po głowie inne pomysły związane z kusudamą. Skoro już było wspomniane o ślubach to w tym temacie do kompletu chce stworzyć winietki, zaproszenia, podziękowania dla gości, żeby jakoś wzbogacić ofertę, żeby coś się działo i nie było monotonnie.



Chociaż tak prawdę mówiąc sama kusudama nie jest nudna, bo wydaje mi się, że te nasze bukiety są inne, nietypowe no i na całe życie :)
Kusi mnie maszynka do craftu i wykrojniki, nawet w bukietach można by ją wykorzystać. Wydatki rosną... ale najpierw lustrzanka!!! potem reszta :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :) z potrzebami jak z apatytem, rośnie w miarę jedzenia. Też tak mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjątkowy ten bukiet! Taki niestandardowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet :-)
    Sama z chęcią na swój ślub bym taki miała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zrealizowania :) jak się zdecydujesz to napisz :) zapraszam :)

      Usuń
    2. Do ślubu jeszcze trochę czasu, ale myślę, że się odezwę :-)

      Usuń
    3. A jesteś w stanie zrobić do tego też coś do butonierki? :-)

      Usuń
    4. Jasne ;) kombinuje tez nad winietkami, zaproszeniami i księga gości do kompletu. Powinnam na bieżąco coś dodawać ;)

      Usuń
  4. Lustrzanka... lustrzanka... tak co nie zapomnisz o N35 1.8 ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) a jeszcze zdjęcia na ściernisku (o ile się nie mylę:) bo to chyba nie sucha trawa:))...bomba

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubie te Twoje bukeciki Aguś:) Prawie tak samo jak Twoje drzewka :)

    Milego dnia i pogody ducha:)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty