niedziela, 10 marca 2013

CANDY

Obiecałam i obietnicy dotrzymuje :)
Najprawdopodobniej 20 kwietnia o godzinie 6:30 (rano :/) będę siedzieć w samolocie i frunąć z chmurach w kierunku Polski :) to jest pierwszy powód dla którego organizuję rozdawajkę.
Drugi to taki, że liczba odsłon mojego bloga już jakiś czas temu przekroczyła 20 tyś. odsłon.
Kolejny powód : tyle komentarzy ostatnio pojawia się pod moimi postami, że nie mam wyboru... :):))

Do wygrania są:
poduszka zrobiona na drutach, obraz Vintage z guzików i koronki na płótnie i uszyte serducho do przytulania :)

Zasady jak wszędzie i zawsze :) Pobrać obrazek do podlinkowania na swoim blogu, komentarz pod postem, jakbyście chciały to możecie dołączyć do obserwowanych - będzie mi bardzo miło :)
Losowanie 24 kwietnia :)

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny :)


ps.
kochane patrząc na frekwencję sama jestem w ciężkim szoku :) nie pozostaje mi nic innego jak zwiększyć ilość prezentów do wygrania :)
jeszcze pomyślę co to będzie i w jakiej ilości :) Powiem Wam przy ogłoszeniu wyników :)
buziaki



110 komentarzy:

  1. na dobry początek naszej znajomości ustawiam sie w kolejce do zabawy...dziekuję za odwiedziny na moim blogu..wracam do siebie dopelnić pozostałych formalności...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducho świetne, podziwiałam już wczoraj, ale poducha? Mega! Po prostu muszę ją mieć! ;) ustawiam się więc grzecznie do kolejki i liczę na odrobinę szczęścia... :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Och :) Guziki moja miłość ( zaraz po dzieciakach i mężu ;)).
    Ja poproszę o miejsce w kolejce :D czekam cierpliwie i pędzę wstawić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cukiweraski! Z przyjemnością się zapisuję i zapraszam na moje britisz kandy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście,że się zapisuję! Jak mogłoby mnie tu zabraknąć?
    Zgłaszam się już teraz, a pozwolisz, że resztę ,,formalności" dopełnię wieczorem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś ja równiez staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już mówiłam, ustawiam się w kolejkę :)
    Z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje i kometuje Twojego bloga od dawna, ale z chęcią pokuszę się o poduszkowo-guzikowe kąski :))) oczywiście wstawiam info o candy na swojego bloga :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za czym ta kolejka stoi? Bo ja mam kartki na mięso...
    Żartuję, "Misia" oglądałam i tak mi się czasokres przypomniał.
    Podnoszę rękę i zgłaszam się
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Uwielbiam wydziergane poduszeczki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedziny do mojego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się ustawię w kolejce :) Poduszek nigdy za dużo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. vintage, koronki, podusia, serducho, dziękujemy za zabawę:)
    oczywiście ustawiam się w kolejeczce:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszewka piękna :) Ustawiam się w kolejce.
    Banerek na moim blogu, z chęcią obserwuję

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też chętna kochana jestem. Taka poducha to rarytas. Ile ja się takich naszukałam na internecie...i nic nie kupiłam bo mnie ceny zabijały :/
    Liczę na szczęście u Ciebie i spełnienie malutkiego marzenia ;)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli obserwatorzy bez bloga mogą stanąć po te skarby w kolejce to i ja chętna
    szymanska25@wp.pl

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie mam bloga i nie mogę wziąźć udziału, ta poduszka i obraz Vintage to takie moje małe marzenie... :-( No ale cóż, trudno. Życzę powodzenia Uczestniczkom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostaw swój adres e-mail i dopisujemy Cię do listy :):))

      Usuń
    2. aaaaa suuuper, bardzo się cieszę!
      p.klimczak@autograf.pl Pozdrawiam, Paulina Studencka :-)

      Usuń
  17. Oczywiście, że się zapisuję, bo serduszko pasowałoby do mnie jak lał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany taką podusię mieć... marzenia więc staję i Ja :)))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro mnie ładnie zaprosiłaś - to przychodzę i się piszę^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również się ustawię w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce :) i zapraszam również do mnie na candy :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. uff... dotarłam do Ciebie... i oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super nagrody- może będę miała szczęście do nich?... Staję więc w kolejce z nadzieją, że się załapię :)
    Banerek wisi na pasku bocznym: http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanej podróży życzę ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne candy, podusia rewelacyjna, przepiękna i zamarzyła mi się taka, super jest, bardzo mi się podoba, miałabym dla Synka :-) Dołączam do udziału w candy. Pozdrawiam
    http://sweet-arthome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,zgłaszam się do zabawy,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się z przyjemnością :o)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję Ci, Kochana, za zaproszenie do zabawy :) Zapisuję się z wielką chęcią po takie piękne skarby! Warunki spełnione
    Pozdrowionka
    Zapraszam (teraz ja) do mojego wyzwania w Szufladzie :) O tu: http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2013/03/wyzwanie-marcowej-goscinnej-projektantki.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również z przyjemnością się dołączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również z przyjemnością dołączam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością się przyłączam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję już od dawna, twoich wyrobów nie idzie przeoczyć, dlatego z chęcią ustawię się w kolejce :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością ustawie się w kolejce po takie świetne cukierasy:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka!
    ciskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Grube Nici meldują swoją obecność!
    www.grubenici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się zgłaszam z wielką ochotą :):):)Poducha i obraz idealnie by pasowałby do mojej sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  39. No takie cudeńka przygotowałaś, że nie da się przejść obok nich obojętnie. Liczę na łut szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj jakie cudeńka! Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same śliczności :)
    Staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  42. grzecznie ustawiam się w kolejce:))) annakrucko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również ustawiam się w kolejce po te śliczności.
    Zapraszam do mnie http://tygrysikwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Niespodzianki prześliczne. Jeśli osoby nie mające bloga mogą brać udział to i ja się zapisuję kwiat79@vp.pl. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako: lavanda
    banner: http://lavanda3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój pierwszy udział w takiej zabawie.. Może mi dopisze szczęście :)
    baner : http://whateveryoulikeinme.blogspot.com/
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  47. z wielką przyjemnością się zapisuję! Te guziki to ja muszę mieć, no po prostu muszę...jak trzeba będzie, to mogę błagać:)))) śliczny ten obrazek i poduchy i wogóle się zakochałam...no i guziki:D:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne! Zglaszam sie! i zapraszam na moje candy http://www.koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie cieplutki cukierek!!!!dołączam się i ja!!!!Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudne rzeczy:)chętnie je przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. po takie cudeńka grzech się nie zgłosić! ;)
    baner na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com
    +obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudeńka!zapisuję się do ogonka i przy okazji zapraszam do siebie na emaliowe CANDY:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się również.
    Pozdrawiam, Boniek

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo chętnie zapisuję sie do kolejki po takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  56. cudne rzecy pokazujesz , staje grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja ! jeszcze o mnie pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  58. Staję w kolejce :)
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja bardzo chętnie. Super poducha, szkoda,ze nie umiem robić na drutach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Aguś proszę i mnie dołącz do listy chętnych.
    Podusie szydełkowe są zupełnie wyjątkowe ale i guzikowe serducho podbiło moje serduszko, widzę coś takiego po raz pierwszy :)
    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się i banerek na http://manufaktoora.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się i banerek na http://manufaktoora.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. cudny zestaw w sam raz do mojej pracowni:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Niestety nie mam bloga,ale jeżeli obserwatorka może wziąć udział w zabawie to z wielką chęcią staję w kolejce po te śliczne cukierasy :)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniałe słodkości, więc piszę się i ja dołączając do obserwatorów! Zapraszam również na moje candy rocznicowe! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  66. oczywiscie jeszcze ja ja ja :)

    OdpowiedzUsuń
  67. I jeszcze raz się zapisuję, tym razem pod właściwym postem:) Jak widać dzis taki dzień. Zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  68. Zaobserwowałam jako Zuzakii. I dodałam bannerek na blogu anni-vitae.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  69. Staję w kolejce po te przytulaski i uroczy obraz.
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisana i czekam w kolejce :)
    Pozdrawiam Serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się i ja. Pięknie tu

    OdpowiedzUsuń
  72. koło takiej poduchy nie mogę przejść obojętnie !!!
    info a bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  73. wstepuje w szeregi, ustawiam sie w sznureczku

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również staję w kolejce po te śliczności :)) http://dianasiulinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się do zabawy guziczkowe serce jest cudne.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo przyjemne podarki, uwielbiam takie poszewki, a aktualnie nie posiadam żadnej... Więc wzdycham... i w kolejkę staję http://nitkowyswiat.blogspot.com/ ;-))

    OdpowiedzUsuń
  77. Również staję w kolejce;)
    banerek na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja również jestem chętna ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo chętnie przygarnę oczywiście:) Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne prezenciki oczywiście, że się zapisuję i zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. ale mi się ta podusia podoba..dołączam do zabawy :)
    banerek już mam na blogu http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. świetne nagrody :P
    zgłaszam się :)

    Obserwuje jako: Patrycja Stolarczyk
    e-mail: pati18773@interia.pl
    banner: http://everythingstartswithadream18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. z przyjemnością ustawiam się po słodkości :)
    banerek na: http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  85. O jakie fajne candy więc i ja się zapisuję! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  86. O, jakie cuda tutaj!!! Tłoczno, ale cierpliwie ustawiam się w kolejce :)
    Podlinkowy banerek już u mnie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. zacna kolejeczka, a i wiem już dlaczego. Takie cukierasy że hej :) wiec i ja stanę w kolejce i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bannerek dałam u siebie, obserwuję GFC i Plus i zgłaszam się do rozdawajki:)

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystkie prace extra- zapisuję się bardzo chętnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo piekne sa te rzezcy , moze i do mnie usmiechnie sie szczescie, staje w kolejce, moj email,
    anna.staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. tez stoje w kolejce, te rzeczy sa piekne,
    anna.staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowności same :)

    Kolejka ogromna, ale spróbować warto. Zapisuję się więc i ja po takie urocze słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  93. witaj:) i ja z chęcią zapiszę się na takie cukiereczki:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. To jeszcze ja....
    może szczęście się do mnie uśmiechnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Biorę udział:)
    banerek już zamieściłam na moim blogu: maugorzatka.blogspot.com
    dodałam do obserwowanych:)

    może szczęście się do mnie uśmiechnie.

    Pozdrawiam cieplutko:P

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się ! kolczyki-julki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam! Bloga nie prowadzę więc udostępniłam na FB (kinga Sołtys)
    Miło bybyło wygrać takie cudeńka!
    kinga_lf@poczta.fm
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne, piękne, piękne!!!!!!!!!
    Ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam serdecznie, Ola.

    handmade-project.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Jakie pięknotki! Pewnie, że ustawiam się w kolejce :-)

    www.szescdni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie mam pewności, czy mój komentarz się dodał - zatem piszę jeszcze raz, że ustawiam się w kolejce po te cuda :-)

    www.szescdni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Jakie piękności chcesz sprezentować, cudne.
    Ustawiam się do tej dłuuugiej kolejki cierpliwie.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudowne!
    Z przyjemnością się zapisuję! :)
    obserwuję jako madziakudla
    banerek dodany http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. A może ostatni będa pierwszymi? :-)
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty