poniedziałek, 29 kwietnia 2013

zieleń z bielą i fioletem

Przyleciałam tydzień temu i nie powiedziałabym że ten tydzień należy do udanych....
Wirusy, zapalenia, a do tego Maja... kurwa mać - najbardziej adekwatne słowo do sytuacji.... jest w szpitalu. I żeby było lepiej to najprawdopodobniej przeze mnie... bo musiała złapać wirus albo cholera wie co,.... chociaż podobno chorzy byliśmy od zmiany wody :/ bądź tu mądry i pisz wiersze... szlak mnie trafia.

Mam pełno roboty i jakoś powoli zbieram się by zacząć wszystko realizować. Na razie stworzyłam bukiet.


Zieleń połączona z bielą i fioletem :)
Wybrałam zieleń wpadającą lekko w oliwkę, bo drugi odcień, który był do wyboru wydawał mi się zbyt jaskrawy i krzykliwy.





26 komentarzy:

  1. Cudowne są te Twoje bukiety:)Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik cudo tylko się zastanawiam czy do niego pasuje słowo użyte przy szpitalu. Aż żal patrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowo było jak najbardziej adekwatne do sytuacji....

      Usuń
  3. Zdrówka życzę! Bukiet świetny, rewelacyjnie dobrałaś kolorki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, te kolorki faktycznie trochę inne, ale myslę, że pasują :)

      Usuń
  4. Jakie cuda <3 Czemu ja takiego talentu nie mam ??? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie połączyłaś kolorki. Duuużo zdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają, bo nietypowe połączenie, ale nieskromnie powiem, że udało mi się

      Usuń
  6. Stoicki spokój to to co mi pozwoliło przetrwać ostatnie pół roku choróbsk na okrągło...dasz rade....rewelacyjny bukiet ..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pół roku? o matko! podziwiam, chociaż ja już też myślę czy sobie melisy nie kupić... na szczęście jest już dużo lepiej

      Usuń
  7. Szalenie mi przykro Agnieszko. Dużo zdrowia , cierpliwości i pozytywnej wiary. Bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zdrówka...a bukiet oczywiście świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka - śliczna.
    Wracaj do zdrowia szybko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka dla wszystkich życzę. Bukiecik bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancki! Widzę, że nie próżnujesz :D

    http://sephiaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem Twoją wściekłość i bezsilność. Wiosną miało być lepiej ze zdrowiem, a tu gucio :( Będzie lepiej! Musi!
    Bukiet piękny, ale to stonowanie(by nie rzec bladość) chyba oddaje Twój aktualny nastrój :) Kolorowego, soczystego nastroju życzę zatem :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrówka życzę
    bukiet bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przy tej kuli to trzeba mieć dużoooooo cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :), bo zanim wszystko potniesz, potem pokleisz, rączka i reszta to faktycznie doba nie Twoja :) ale co tam - ja to lubię :)

      Usuń
  15. Witaj-pięknie,romantycznie i mądrze tu u Ciebie,bardzo mi się tu podoba wiec jeśli pozwolisz zostanę na dłużej,w wolnej chwili zapraszam do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:
    dekoMagJa.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie to wygląda. Życzę dużo, dużo zdrowia!! :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty