sobota, 10 sierpnia 2013

ekspresowy tydzień

Dopiero był poniedziałek a już mamy weekend. Nie mam pojęcia gdzie mi zniknęło te kilka ostatnich dni. Jak nie szycie to robienie albumów, praca, zakupy, pranie, sprzątanie, spacery, autobusy .....

Pracowałam nad albumami. Powstały dwa, delikatne :)





Miałam niemały problem z dziurkaczem. Mój po prostu był za wąski i okładka nie chciała wejść...  Kombinowałam, cudowałam, w końcu się wkurzyłam, poszłam do WHS i kupiłam.... Taki na 40 kartek i problem sam się rozwiązał :)



Drugi jest w jasnych, bordowych odcieniach....
Patrząc teraz na zdjęcia doszłam do wniosku, że kolejne albumy muszą mieć mniejsze kółeczka, bo te wyglądają dość "mocno".









W kolejnym poście pochwalę się Wam kolejnymi poduszkami i notesami. Pracowity weekend i przyszły tydzień przede mną, idę zrobić sobie przepyszną kawę, albo piwo??? To jest myśl i biorę się dalej do pracy :)

9 komentarzy:

  1. Weź piwo ;) Gdzie na noc kawę ;)
    Ten fioletowo-szary album wyszedł Ci nieziemsko. Ostatnio podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne. Jak również przeszycia na kartach :) Czyżby maszyna służyła i do tego? :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna jest na chodzie nie tylko jeśli chodzi o szycie materiałów :) W sumie na samym początku chciałam kupić taką małą - tylko do obszywania kartek, a, że trafiła mi się "normalna" tym lepiej, bo nauczyłam się szyć (podstawy) poduszki i kto wie na czym to się skończy :)

      Usuń
    2. Ja jak patrzę na takie obszycia, to się zaczynam zastanawiać czy moja mam nie ma gdzieś schomikowanej starej maszyny :) Choć raz bym się na nią nie zżymała za zagracanie mieszkania ;)
      Ucz się, Aguś, ucz szyć. Kto wie, może Ty jaką krawcową znanych osobistości zostaniesz :) Czego życzę :)

      Usuń
  2. Faktycznie delikatne. Baardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawłaszczam ten z kółkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie co do tych kolek.. cos mniejszego by lepiej pasowalo

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty