środa, 28 sierpnia 2013

kusudama bouquet

Wczoraj odwiedziłam "Clinton"a.
To sklep z kartkami i przeróżnymi papierami. Nie mogę tam chodzić!!! Wykupiłabym połowę asortymentu!!! I zbankrutowała :)
Powstrzymując się jak tylko mogłam wróciłam do domu z 8 papierami. Jeden jest BAJECZNY i wykorzystam go do Księgi gości - która już istnieje, jest zapisana, ale okładka mi się nie podoba, a że to album mojej przyjaciółki to bez problemu ją przerobię.

Jutro do tego wszystkiego zamawiam maszynkę Sizzix Big Shot i w końcu będę mogła zrealizować moje plany z winietkami, zaproszeniami i całą resztą! Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaka szczęśliwa jestem, chociaż ceny wykrojników mnie dobijają to co tam.... Raz się żyje :)

Monika działa ostatnio za trzech. Bukiety powstają a ja za nią nie nadążam. Realizuję wprawdzie kilka projektów, ale wszystko jest na półmetku.





6 komentarzy:

  1. Pochwal sie papierkami Aguś:) Bede miała co podziwiac przy kolejnej kawie;)

    A bukecik super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jak dojdzie maszynka szybko to się pochwalę od razu księgą gości. W połowie jest już dokończona :)

      Usuń
  2. Bukiet piękny jak zwykle, ale jak patrzę na czerwony dzbanek, to aż zielenieję z zazdrosci! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za rozwój interesu i czekam na pierwsze fotki zaproszeń!:D

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty