wtorek, 20 sierpnia 2013

mój zdolny G.

Raz, tylko raz powiedziałam, że taką bym chciała i co...?
Od razu sznurek zamówiony, przekładki i zapięcie, minęły dwa dni i już mogę nosić mój nowy nabytek w postaci bransoletki.
Oj zdolny ten mój G.
To ponoć jakiś splot wojskowy, czy coś... że dużo sznurka ma się w buszu albo na wojnie.... Ta część interesuje mnie już mniej, jak dla mnie to fajnie wygląda z moimi butami :)


Teraz wykombinowałam sobie szarą, ale muszę poczekać na sznurek :) Też się Wam pochwalę.



Zgłaszam mój nowy nabytek na wyzwanie w Szufladzie. Link TU.


20 komentarzy:

  1. mm... cudna ;)
    pozazdrościć...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Czyzby on sam ją zroil?
    Rewelacyjnie sie prezentuje, sama bym taka chciala :D

    OdpowiedzUsuń
  3. eno świetna ! moze jakiś tutorial ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę G. żeby poszukał filmiku w necie to z pewnością Ci pokaże :)

      Usuń
  4. Cudności,bardzo Mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, bardzo cudna :) oj podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za mundurem Panny sznurem ;)

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę, zdolny jest! super

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejku jaka fajna! Ale jak to się robi, to nie mam pojęcia! Ukłon dla G.!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zatkało mnie :) Niezwykła! Pierwszy raz widzę taką :)
    Jestem pod wrażeniem Niesamowitego G. :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) ale już kombinuje nad kolejną :)

      Usuń
  10. nie byłabym pewna czy akurat to splot wojskowy... prawdopodobnie to stare węzy marynarskie rozlazły się na wojsko i różnych wielbicieli survivalu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wojskowy czy marynarski... mało istotne - mi się podoba jak na ręce leży :)

      Usuń
  11. G. czyta może Beara Gryllsa? :P

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty