piątek, 3 października 2014

lubię kwiaty w kartkach

Kinga miała urodziny kilka dni temu. 
Dzisiaj wybieramy się do pubu w babskim gronie, czekałam na to wyjście, a dzisiaj gdy już mam praktycznie się szykować normalnie nie mam siły.
Będę musiała wypić z 2 Red Bulle żeby wysiedzieć do 23:00.
Wymordowałam się w pracy i przysięgam sobie, że jutro śpie do oporu.... chyba, że jak to w życiu bywa mój syn postanowi wstać o 6:30.... ale mam nadzieję, że jednak nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!


Chciałam Wam tą kartkę pokazać w scenerii jednego z londyńskiego parku, ale nie zdąrzyłam tam dojechać, a kartkę muszę już dzisiaj dołożyć do prezentu.
Park pokażę Wam przy okazji kolejnego bukietu.
A skoro mowa o bukietach.
Udało mi się kupić ostatnio piękny, czarny papier z białą koronką. Od razu zabrałam się do robienia kwadratów i w weekend będę tworzyć kolejny bukiet.
Zanim zdjęcia trafią na bloga możecie je zobaczyć na stronie:
Zapraszam Was do polubienia!!!




Życzę Wam udanego weekendu, bajecznej pogody i mnóstwo weny twórczej. I takich pysznych muffinek:

westwing
Agnieszka



2 komentarze:

  1. Kwiaty dodają delikatności i kobiecości, świetna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na konkurs http://muff-qu.blogspot.com/2014/09/konkurs-muff-qu-bracelets.html

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty