czwartek, 16 października 2014

Craft Passion czyli jak Monika zrealizowała swoje marzenia.

Wiele z Was dobrze zna Monikę z bloga M-MINIART, która tworzy niesamowite albumy i przepiśniki. Sama jestem posiadaczką jednego albumu ślubnego, który otrzymałam już jakiś czas temu, który czeka na zapełnienie i jeśli dobrze pójdzie to już niebawem będę wklejać ślubne fotografie.
Ale nie o zdjęciach chciałam pisać.












(Trochę sporo tych zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować)

Monika tworzy rzeczy ze scrapbookingu i postanowiła zrobić jeden krok dalej.
Tak zaszalała, że stworzyła nową markę i zszokowała mnie potwornie 
-OCZYWIŚCIE w pozytywnym tego słowa znaczeniu !!!




Monika wraz z zespołem zaczęła tworzyć wykrojniki. Takie których brakuje w innych sklepach.
Pierwszy da się już kupić.




Ale (nie zaczynaj zdania od wyrazu "ale"- grzmiała moja polonistka)
 najbardziej przypadł mi do gusty ALFABET! 
Zawiera również wszyskie: ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż,
 czyli bez problemu będzie można wyciąć wszystkie 
imiona, miasta i co tylko sobie wykombinujesz z polskimi znakami.

Rewelacyjny do personalizacji albumów.




Życzę Jej aby sklep rozwijał się w zastraszającym tempie, 
aby nie zabrakło zapału
i żeby asortyment się powiększał i powiększał!!!
I żeby spełniły się Jej plany - bo je ma, ale nie chciała zdradzić jakie.
Serdecznie zapraszam Was zarówno do czytania blogów: 


oraz do sklepu gdzie dostępne są wszystkie pokazane wykrojniki:


A przy okazji jak Wam mija czwartek?
Ja tworzę poduszkę dla mojego urwisa, który ma niebawem urodziny. Pokażę Wam niebawem.

Agnieszka


3 komentarze:

  1. Dziękuję Agunia :) Spełniam powolutku swoje marzenia :)
    Ach i muszę Ci napisać że pokazałaś większość moich ulubionych albumów :) duża buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować na dwa.... za dużo fajnych rzeczy :):)) i dobrze :):)):)))

      Usuń
  2. Cudowne prace, a przedsięwzięcie bardzo trafione, teraz już nikt nie będzie narzekał na braki ;)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty