wtorek, 15 kwietnia 2014

koralik do koralika czyli dzieło Agnieszki

Wygrałam (już jakiś czas temu) nagrodę "pocieszenia" w rozdawajce u Agnieszki.
Niespodzianki uwielbiam i właśnie niespodzianką była moja nagroda. Pięknie i dokładnie wykonana bransoletka z koralików TOHO. Noszę ją od 3 tygodni i bardzo rzadko ściągam - tak mi się podoba :)

Jakiś czas temu pisałam o rodzajach koralików i jak denerwują mnie krzywizny, bo efekt końcowy nie zawsze jest ładny a w tej bransoletce jest wszystko takie równe, dokładne, dopracowane.






Żeby było śmieszniej Aga trafiła w moje kolory, bo poza turkusem, miętą i bielą to właśnie fiolety pod każdym odcieniem są moim ulubionym kolorem.
Tak bardzo podoba mi się bransoletka, że nie wytrzymałam i napisałam do Agnieszki
i zaproponowałam wymiankę. I tak chyba z miesiąc się ugadywałyśmy się co i jak. Tym razem moja imienniczka zdecydowała się na niespodziankę :) Zdjęcia wszystkie pokażę Wam jak sfinalizujemy naszą wymianę (już doczekać się nie mogę)

Tymczasem zajrzyjcie do koralikowego świata Agnieszki. Warto!!!! i ciekawie :):)) POLECAM :))
http://kulkiniesiulki.blogspot.com




13 komentarzy:

  1. Gratulacje kochana, piekna jest :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Ja w ogóle mam bzika na punkcie tych koralikowych bransoletek!
    Super pocieszajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;) mają w sobie urok te koralikowe cuda ;)

      Usuń
  3. Potwierdzam, prace Agi są cudne, dopracowane :) Sama mam kilka cudeniek od Agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama też takie cudeńka tworzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie Ci zazdroszczę :)
    p.s. czekam na 2 cz. :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna bransoletka :)
    Wcale mnie nie dziwi , że nie chcesz się z nią rozstawac :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty