środa, 9 stycznia 2013

kolczyki gronka

Płótna kupione leżą w schowku.... Guziki posegregowane czekają na swoją kolej i do tego brak weny żeby stworzyć coś innego ... a, że nie potrafię usiedzieć z dupą na jednym miejscu zrobiłam dwie pary kolczyków, bo do tego nie trzeba wielkiej filozofii jedynie bigle, szpilki, kółeczka, łańcuszek i trochę koralików. Pierwsze są koloru czarnego. Długie, bardzo długie, chociaż na zdjęciu tego nie widać.




Drugie kolczyki są delikatne, filigranowe, subtelne. Takie:




Wiecie ile zrobiłam zdjęć zanim jakiekolwiek mi się w miarę spodobało? Sporo.... 250 w ciągu dwóch godzin i dalej nie do końca jestem zadowolona z efektu, ale czego się spodziewać po funkcji Macro w cyfrówce. Na Amazonie mój wymarzony Nikon d90 jest coraz tańszy, chociaż i tak drogi....
Na razie dalej marze.

16 komentarzy:

  1. Piękne...
    Moja wena też poszła sobie gdzieś tam...Niby coś robię ale tak naprawdę to jak to się mówi- ..ani za mną ani przede mną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby nam szybko wróciła, bo ja mam już dość siedzenia przed kompem, a jak usiądę przed stołem i płótnem to i tak cisza..............

      Usuń
  2. Śliczne. Te kryształkowe z całą pewnością pięknie połyskują. Lubię długaśnie kolczyki, więc Twoje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Agnieszko :)
    tak na wstępie ... ślicznie dziękuję za miłe odwiedzinki na moim blogu :)
    Wena ... nie przejmuj się ... i moja mnie opuściła i jakoś wracać nie chce !
    Prace czekają na realizację, a ja ... a ja z dupskiem przed lapkiem, po necie buszuję i lenia okropnego mam !
    Kolczyki cudne ... uwielbiam czerń :)
    Co do NIKONA ... oj szczerze polecam ! Mam takowego od 3 lat i jestem z niego mega zadowolona ! Kupiłam same body, bo obiektyw NIKORR, co jest w komplecie z D90, to nie bardzo mi odpowiadał. Ja kupiłam obiektyw TAMRON 17-50 (przesłona 2.8)... POLECAM :)
    Cieplutko pozdrawiam i biegnę dalej, co by lepiej Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę miłego czytania i oglądania zdjęć :) Co do Nikona dziękuję za radę, od kilku lat (dosłownie) choruję na ten model....

      Usuń
  4. Czaad, moje kolory, te czarne zwłaszcza świetnie wyglądają - jak czarna porzeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że sceptycznie byłam nastawiona na te czarne, a teraz to moje ulubione kolczyki :)

      Usuń
  5. Slicznie wygladają, mnie tez sie marzy dobry aparat, miejmy nadzieje ze zarówno Tobie jak i mnie to marzenie szybko sie spełni

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cie Agnieszko:) Dziękuję za odwiedziny mojej deco-szuflady, zapis na Candy i zostanie obserwatorem:)

    Cudna biżu wychodzi spod Twych rąk:) Tak sobie spaceruję po Twym blogu i oglądam:)

    Pozdrówki i zycze Powodzenia w losowaniu:)

    isza

    OdpowiedzUsuń
  7. te jasne kolczyki są sliczne:)

    Zapraszam na wpis na moim blogu o przemocy jakiej ostatnio doświadczyłam, chciałabym żeby po przeczytaniu tego dziewczyny zaczęły bardziej na siebie uważać na imprezach/domówkach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za udział w moim candy :) najważniejsze że zauważyłaś, hihi :)
    Kolczyki są śliczne, też lubię takie wisząco-dydnające. A tak w ogóle za każdym razem jak patrzę na Twoje biżutki to obiecuję sobie że i ja wrócę do tych tematów. Obiecanki cacanki :( jedyne co ostatnio zrobiłam to w grudniu bransoletkę na imieniny Mamy i nawet nie zdążyłam jej sfotografować i pokazać. Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie tylko w tych gronkach siedze, bo wiecznie mi jakiegoś koloru brakuje, ale marzy mi się komplet: naszyjnik, bransoletka i kolczyki i może w końcu pozamawiam potrzebne perełki i kryształki w odpowiedniej ilości i usiądę do tego... ale to po obrazach za które w końcu się zabrałam :) A co co Candy to czekam na wyniki, bo nie ukrywam, że bardzo mi się przepiśnik podoba :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że przepiśnik Ci się spodobał :) no i nie mogę się doczekać aż zrobisz i pokażesz cały komplet biżuterii :)

      Usuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty