niedziela, 27 stycznia 2013

guzikomania czyli jak zrobiłam pudełko

Coraz więcej ich mam, bo zbieram ile tylko jestem w stanie, wykorzystuje do poduszek i dekoracji i doszłam do wniosku, że przydałoby mi się ładne pudełko właśnie na ... GUZIKI :)
Pomalowałam, polakierowałam, guziki dokleiłam i już sobie dumnie stoi w połowie zapełnione moimi perełkami :)
Potrzebowałam zrobić coś innego niż liczenie prawych i lewych oczek. Druga poduszka powstaje, ale że nie robię tego z zamkniętymi oczami zajmuje mi to sporo czasu. Zajęcie dość monotonne więc zrobienie takiego przechowalnika guzików było samą przyjemnością :)


Nawet mój G. powiedział, że Mu się podoba :)






11 komentarzy:

  1. Pudełko na guziki z guzikami:) heh:) Fajna sprawa Aga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam coś wykombinować, bo prawdę powiedziawszy te guziki były wszędzie, we wszystkich kątach, pudełeczkach i woreczkach a teraz wszystkie w jednym miejscu :)

      Usuń
  2. świetne! :) też mam tyle guzików w różnych miejscach, że musiałabym też pomyśleć nad jakimś większym, wspólnym pudełkiem dla nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to mam nadzieje, że dorwę znowu większa ilość guzików i będę miała pretekst żeby zrobić drugie takie pudełko :) do kompletu :)

      Usuń
  3. I nie trzeba takiego pudełeczka opisywać, bo wiadomo, co w nim jest:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to musiałabym jeszcze dorobić jeszcze pudełko na koronki :)

      Usuń
  4. a te złote skąd masz? :)

    pozdrawiam Cię, Natalia z http://cuisine-et-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te złote pojemniki są po słodyczach :) podoba mi się na nich wzór także na razie nic zmieniać nie będę :)

      Usuń
  5. Zostałaś wyróżniona na moim blogu :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to co robisz  zatem:
    ………………………………. Zapraszam po Wyróżnienie
    http://pracowniaajm.blogspot.com/
    Pozdrawiam Ajm

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty