sobota, 9 czerwca 2012

skrzynki na koperty ślubne

na wesele Basi robiłam pudło na koperty .... historia z tym była dość "śmieszna" i w rezultacie aż się popłakałam ....
dwa dni produkowałam się, żeby stworzyć dwa pudła w turkusowym odcieniu z wzorem vintage i koronka na bokach :) dodałam też kwiaty a konkretniej róże z masy solnej i... miałam spakować to do samochodu i w trybie ekspresowym zawieść Basi i Robertowi.... ale zamiast tego położyłam wysoko na szafce na lampie UV do robienia paznokci i to był mój największy błąd........
Dzień przed weselem - a konkretnie późnym wieczorem moja siostra robiła mi paznokcie, lampa była potrzebna i skrzynie wylądowały w linii prostej z szafki na podłogę a mój syneczek kochaniutki jeszcze nie spał..... Jakoś cicho się zrobiło, podejrzanie cicho.... no i po 15 minutach już wiedziałam dlaczego.... Myślałam, że mnie szlak trafi, bo moje skrzynki dopieszczone do każdego szczegółu były rozłożone na czynniki pierwsze a Oliverek zbytnio się nie przejmował, że je popsuł, wręcz przeciwnie, zabawę miał przednią.... i co? od 5 rano robiłam na nowo skrzynkę, na szybko (dzięki Ci Panie że jeden papier został) niestety bez koronki i masy solnej, ale wykorzystał trochę kwiatków kusudama i innych wstążek i wyszło jako tako, ale były.

Temat skrzynek dalej nie daje mi spokoju... Wszystkie, które do tej pory widziałam w sklepach czy na ebayu są takie same, nudne i nijakie.... w internecie znalazłam kilka konkretnych przykładów, ale nie ma żadnych stron gdzie można by było kupić takie cuda.






No i jak to ze mną bywa już, natychmiast w trybie ekspresowym pojechałam do kilku sklepów zorientować się czy można kupić gotowe pudełka, papiery, dodatki i wszystko co byłoby mi potrzebne do stworzenia takiego pudła/skrzyni. Ceny różne ale... w przyszłym tygodniu zabieram się do pracy. Sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie, jakie dodatki mam dobrać no i jakie kolory, czy iść subtelnie i zostać przy bieli i kremie, czy zaszaleć i jednak postawić na kolor, najlepiej jedno i drugie :)

2 komentarze:

  1. Dokładnie najlepiej jedno i drugie, a ja z niecierpliwością czekam na Twoje dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te czerwono czarno biale we wzory sa przesliczne:)

    zapraszam

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty