środa, 20 czerwca 2012

koraliki dotarły a baba milczy

dokładnie tak jak w opisie.... pozamawiane rzeczy wszystkie dotarły, a kobieta zamawiająca - bo tak ją określmy zapadła się pod ziemie i nie zamierza odebrać ode mnie telefonu... Zła jestem i mój humor nie poprawił się nawet po zakupach i nowej bluzie.
Nie mam kompletnie pomysłu na te koraliki... Nie mam też natchnienia na nowy bukiet, bo szukam jakiegoś oryginalnego papieru a wszystko w sklepach jest na "jedno kopyto". Moja siostra dorwała piękne papiery, ale w Polsce a ja niestety do Rybnika z Londynu mam trochę daleko i kolejny powód żeby się wkurzać i denerwować....
Sprawdzałam ceny biletów na jesień i trochę ciepło mi się zrobiło, chociaż zostaje nadzieja, bo Ryanair dość często robi niezapowiedziane promocje, nawet 2 tygodnie przed wylotem, więc liczę na cud i mega obniżki :)

Kurcze - dodam zdjęcia koralików, może Wy mi podpowiecie co można by z nich zrobić:) Czekam na sugestie :):)) w najgorszym wypadku zrobię sobie (kolejną)bransoletkę :)






3 komentarze:

  1. Kolczyki. Komplet do bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba faktycznie skuszę sie na kolczyki i gruba bransoletkę i efektami oczywiście sie pochwalę :) tylko kiedy to zrobie.... to już nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty