piątek, 8 stycznia 2016

inspiracja fioletami - druga inspiracja DT Creative Expressions

Ten rok będzie bardzo twórczy. 
W głowie mam pełno projektów i postanowiłam je sukcesywnie realizować! 
Dzisiaj rozmawiałam z siostrą na temat tworzenia właśnie i uświadomiłam sobie, że gdyby nie moja pasja to w moim życiu popołudnia byłyby dość nudne i monotonne.... chyba, że czytałabym więcej książek, ale to inna bajka!
Jeżdziłabym do pracy, zajmowała się domem, wiadomo - Oliver, szkoła, pranie, gotowanie, zakupy i..... no właśnie, gdyby nie papierowy świat byłoby dość "pusto".
Aaaaa zapomniałabym o mężu :) tylko problem w tym, że Grzesiek pracuje do późna.... 

Wracając do tworzenia.
Tworząc ostatni projekt dla creative-expressions długo zastanawiałam się co zrobić. 
Pomyślałam o mojej koleżance, która niedługo ma urodziny i stwierdziłam, że urodzinowa kartka będzie idealna.





Do wykonania kartki wykorzystałam:


oraz papiery

Rozpoczęłam pracę nad drzewem genealogicznym i nietypowym exploding box, ale to wszystko pojawiać się będzie w późniejszym czasie. 
Udanego weekendu
Agnieszka

2 komentarze:

  1. Aguśka- no to czekamy1 Ten projekt równiez świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest przepiękna. Super, że podajesz materiały, których użyłaś :)
    Pasja wiele wnosi w nasze życie. Cieszę się, że odnalazłaś swoją.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty