czwartek, 28 stycznia 2016

DT inspiracja

Ostatni tydzień minął w mgnieniu oka i zastanawiam się, gdzie sie podziało te siedem dni....
Mam wrażenie, że dopiero weekend się skończył a tu kolejny się za chwilkę będzie rozpoczynać. 

Dzisiaj jest piątek a w każdy piątek pokazuję Wam moją inspirację dla DT Creative Expressions.


Postanowiłam trochę poeksperymentować z kwiatkami. 
Używam ich dość dużo w moich pracach, ale zaczynają mi się powoli nudzić, bo są jakieś takie "na jedno kopyto". W tej kartce użyłam wykrojników, są troszkę inne. 
Zaintrygowały mnie również kwiaty z pianki foamiranowej. 
Piankę już zamówiłam i zobaczymy czy coś z tego wyjdzie.


Produkty których użyłam do stworzenia kartki:


Miłego dnia:)
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Bardzo elegancka kartka:) Oj mnie też ten tydzień gdzieś umknął niepostrzeżenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. White on white is so elegant, love what you have done here x

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatki cudownie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty