wtorek, 19 stycznia 2016

bo jak nie my to kto????

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Kasię.
Kilka lat temu robiłam dla Niej bukiet ślubny (jak ten czas leci....)
ale tym razem nie chcę pisać o kusudamie i bukietach.

Kasia tworzy biżuterię. Jej prace możecie zobaczyć na Facebooku oraz na blogu.
Jest wiele osób które zajmują się sutaszem, ale.... nie często spotyka się tak niebanalne połączenia kolorów i dokładność w wykonywanej pracy.
Aktualnie naszyjnik Kasi bierze udział w konkursie 
I Ogólnopolskich Mistrzów w Tworzeniu Biżuterii!!!!



Drogie blogowiczki i tutaj moja prośba do Was.
Serdecznie proszę o głosy na pracę, która w konkursie ma numer 1!!!!
Pod tym linkiem można oddawać swoje głosy:



Zastanawiałam się wczoraj ile tworzy się takie cudo i chyba nie chcę wiedzieć :)
Kasia brała również udział w tegorocznej edycji
BIŻUTERYJKI DLA WOŚP.
Jak co roku dziewczyny stworzyły małe dzieło sztuki, które zostało wylicytowane za 4 850,00 zł!!!





 Inne prace Kaśki wyglądają tak:





Nie potrafię zdecydować która podoba mi się najbardziej, chyba chciałabym je mieć wszystkie.
Mam nadzieję, że przekonałam Was i oddacie swój głos w konkursie.
W końcu trzeba sobie pomagać.
BO JAK NIE MY TO KTO?? :)
Chodzi mi dzisiaj ten utwór po głowie i stąd wiął się tytuł posta.

Pogrzebałam dzisiaj w starych zdjeciach szukając bukietu, który tworzyłam na ślub.
I znalazłam:




Buziaki.
Agnieszka.

3 komentarze:

  1. przepiękna kolia dlatego chętnie polecę pod wskazany link i oddam swój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna biżuteria! To na prawdę dzieła sztuki! Podziwiam misterność wykonania. Trzeba mieć ręce niczym chirurg.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, piękne i niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty