poniedziałek, 21 lipca 2014

wakacje w Londynie właśnie się zaczynają

W Polsce już od miesiąca leniuchujecie i wypoczywacie.
Na Wyspach wakacje zaczynają się dużo późnej - bo aż w drugiej połowie lipca.

Brytyjczycy mają fioła na punkcie kartek. 
Dosłownie z okazji "wszystkiego" dostaje się kartkę, więc nie mogło zabraknąć kartek dla nauczycielek z okazji zakończenia roku szkolnego.
Oto pierwsza tura:


Jedna jest dla nauczyciela i chciałam zachować męski charakter dlatego zdecydowałam się na odcienia szarości.



Druga jest w kolorystyce kremowo żółtej.
Pozostaje mi jeszcze do zrobienia kilka kartek do przedszkola.
I..... bukiet.
Oj jak ten czas leci.... powinnam mieć conajmniej sześć par rąk to może w końcu wyrobiłabym się z wszystkimi terminami.



Udanego tygodnia kochane!
Agnieszka

1 komentarz:

  1. Aga widzę, żę wena Cię nie opuszcza:)
    Karteczki jak zawsze piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty