czwartek, 31 marca 2016

Odliczanie do Crafting at Ally Pally

Już niedługo w Alexander Palace odbędzie się impreza na którą czekam pół roku!
Totalne szaleństwo dla wszystkich, którzy uwielbiają scrapbooking i rękodzieło!  
Wystawcy z całej Anglii i taka ilość wykrojników, że zaczynam bać się o mój portfel!


Cieszę się, że marzec już się skończył. 
W tym roku był to wyjątkowo ciężki miesiąc. Niby miałam urodziny, były święta... ale te trzydzieści jeden dni wywróciły moje życie do góry nogami i mam ogromną nadzieję, że kwiecień będzie spokojniejszy i łatwiejszy.... i wyprostuje pewne sprawy, niekoniecznie wszystkie, ale przynajmniej większość.



Do stworzenia tej kartki użyłam:





Lubię pracować z wykrojnikami od Creative Expressions. Łatwo się wycinają i jeszcze szybciej wyciągają z wykrojonego papieru! Cieszę się na spotkanie z Sue Wilson. Swoją drogą kobieta stworzyła mnóstwo wspaniałych kolekcji i Jej wyobraźnia może być konkretną inspiracją!

Udanego weekendu.
Agnieszka 

2 komentarze:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty