wtorek, 17 lutego 2015

czerwień z bielą w bukiecie kusudama!



...Ty i ja spośród tysięcy mocno trzymamy się za ręce.
Niezwykły dzień, doniosła chwila i szept nieśmiały: miły... miła...
Odtąd już razem zawsze i wszędzie, tak miało być i tak niech będzie...
 

W czerwcu na ślubnym kobiercu stanie Sylwia wraz z swoim wybranym.
Przyszła Panna Młoda poprosiła mnie o bukiet i butonierkę w odcieniach bieli i czerwieni.
Wszystko jest dopracowane typowo pod kolor sukni i butów. 
Biała suknia.
Czerwone szpilki.


Z przyjemnością robiłam ten bukiet. 
Dawno nie było u mnie kusudamy, chociaż temat ślubny przeplatał się w wielu tematach....
Tęskniło mi się za tymi bukietami!!! 


Powoli powstaje kolejny bukiet w zupełnie innych kolorach.
A skoro mowa o ślubach .... to w przyszły poniedziałek będę znała datę WŁASNEGO ŚLUBU!
Słyniemy z Grześkiem z tego, że wszystko robimy odwrotnie. W pierwszej kolejności dorobiliśmy się syna, później były zaręczyny i po 4 latach w końcu dojdzie do tego, że ubiorę białą suknie!
Przygotowuje dla Was małą niespodziankę i będzie małe, nietypowe, ślubne Candy, ale najpierw muszę znać datę!

Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Aguś- to wszystko jeszcze przed Tobą! Kusudama niesamowita. Podziw pełen! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet piękny! : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te bukiety - kusudama jest zdecydowanie Twoja! Choć Twoja twórczość jest bardzo rozległa, to z bukietami kojarzę Cię Aga na pierwszym miejscu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...powalający...cudny jest

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty