niedziela, 30 listopada 2014

Agnieszka zamiast Alicji - człowiek zabiegany - diabeł ucieszony

Śmiech Ali który słyszałam przez telefon spowodował, że sama zaczęłam się śmiać.
Tak się śpieszyłam robiąc zaproszenia, że wszystko mi się pomieszało.
Zamiast Alicji wpisałam Agnieszka, ślub odbędzie się 7 stycznia a mi nie wiadomo skąd ubzdurała się data: 15 stycznia.......




Powiedziała Ali, żeby wyrzuciła te zaproszenia, bo dzisiaj powstaną nowe! Dobrze wypisane!
Stwierdziła, że nie ma mowy, że zostawi je i wklei do albumu ślubnego i będzie miała pamiątkę.
...........................................
Kolejne ślubne zaproszenia, które powstaną, będą w innej kolorystyce, bo nie mam w domu tyle granatowego papieru a jutro z samego rana muszę nadać paczkę.


Zaczynamy przygotowania do Świąt. Najprawdopodobniej będziemy w tym tygodniu ubierać choinkę. I co jest najlepsze to nie będziemy pierwsi!!!! Londyńczycy już mają udekorowane domy, ogrody i przez okna widać bożonarodzeniowe drzewka.
A Wy kiedy będziecie dekorować Wasze domy? Czy już macie?
Agnieszka


4 komentarze:

  1. Oj i takie wpadki się zdarzają. Ważne, żeby się nie przejmować i iść dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, no tak: śpiesz się pomału! No ale, tak to jest Aga, jak święta się zbliżają to człowiek myśli już o niebieskich... pierniczkach :D Fajnie, że udało Ci się naprawić błąd i zdążyć na czas - bo to najważniejsze :), a szkoda że błąd był, bo ślicznie wyszły! Ja już zaczynam zdobić swój dom, za nic nie wytrzymałabym do samych świąt! Tylko choinkę zostawiam tak na 20 grudnia, choć znając mojego męża, to nie wytrzyma i już w połowie grudnia będzie nawijał o choince ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się Aga mi się to często zdarza... i doskonale wiem jaki to ból, kiedy sporą ilość zaproszeń trzeba wyrzucić do śmieci.. i tylko szkoda wtedy pracy :(

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty