środa, 13 sierpnia 2014

organizacja biurkowa i LEGO

Udało mi się kupić organizer na biurko z Ikei za śmieszne pieniądze.
Kilka dni później dorwałam drugi, bo oczywiście jeden by mi nie wystarczył....
i chyba nie byłabym sobą gdybym nie wtrąciła kilka groszy od siebie.

Przemalowałam, polakierowałam, obkleiłam i zamiast zwykłej sklejkowej faktury mam jasno beżowo, miętowy organizer.



W weekend mam zamiar pomalować drugi do kompletu, żeby wszystko wyglądało w miarę spójnie.
 


Skoro mowa o organizacji. Moje dziecko dotarło do etapu LEGO.
Zestawów mamy już kilka i zaczynałam mieć mały problem z segregacją który klocek jest do czego.
Zastanawiałam się nad kolejnymi pudełkami, ale te kartonowe nie są do końca wytrwałe, szczególnie gdy non stop się je otwiera i zamyka.
Moja siostra zadzwoniła do mnie i powiedziała, że na stronie WESTWING.PL pokaże się kampania LEGO.

Zaczęła sie wczoraj o 19:00 i od razu kupiłam kilka pudeł Lego.
Są plastikowe i nie rozpadną się po piętnastu otworzeniach.



W UK widziałam już takie pudła, ale z głowami chłopków pierwszy raz się spotkałam.





Doczekać się nie mogę aż je będę miała w Londynie, bo bardzo mi się podobają. Fajnie będą na pułkach wyglądać.
Jak Wam się podobają??




Idę zrobić sobie kawę i uciekam na wasze blogi zobaczyć co ciekawego się u Was dzieje.
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Organizer wyszedł ślicznie :))))

    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer jest cudny ale pudełka lego tez mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Organizer na biurko wygląda bardzo ładnie. A pudełka na klocki rewelacja, może dla dużych chłopaków też by się na coś nadały, bo są super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój organizer bardzo przypadł mi do gustu. Bardzo ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomalowałaś ten organizer - wygląda wyjątkowo! Pudełka lego są świetne, faktycznie te kartonowe na dłuższą metę nie są za bardzo wytrzymałe. Te z pewnością będą służyć długo, a do tego wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty