czwartek, 25 lipca 2013

pluszowy róż

dzień zaczynam od przepysznej kawy :) Dzisiaj zaczęłam od dwóch, chyba ciśnienie jest jakieś niskie i dalej chce mi się spać....
A skoro mowa o spaniu, udało mi się kupić przemilutki, różowy materiał, a że mam synka to tak jakoś nie bardzo pasuje.... Uszyłam pierwszą poduchę i do kompletu mam zamiar teraz wykonać literki dla dziewczynki.


Pewna miła angielka oddała mi dwa wory wypełniacza do poduszek. Teraz mam pole do popisu i przy okazji powstanie kilka rzeczy dla mojego urwisa.


Oj przydałaby mi się pracownia i zaczynam powoli odczuwać jej brak. Serducha z masy solnej suszą się wszędzie: na parapetach, w schowkach, pudełkach.... Materiały są dosłownie wszędzie, guziki w 3 różnych pudełkach, bo nie mam za bardzo gdzie dać jednego wielkiego. Nie wspomnę już o wielkim blacie....



Powoli też odliczam dni do października, bo najprawdopodobniej polecimy na tydzień do PL. Kochane powiem Wam, że wszystko jakoś mi się ostatnio fajnie i gładko poukładało i aż mi się chce!!!
I na koniec przypominam Wam o moim wyzwaniu w Szufladzie. Macie jeszcze kilka dni :)


17 komentarzy:

  1. Piękna :) oj też marzy mi się własna pracownia... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poduszka strasznie mi się podoba, już czuję jej miękkość od samego patrzenia :) co do spania, ja też ostatnio tak mam ale ja tłumaczę to pogodą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna podusia. A pracownia też mi się marży... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podusia! Przygarnęłabym taką do pokoju córci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poducha pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest! A jakieś miejsce do pracy i trzymania moich szpargałów, też bym chciała mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i dłuuugie biurko i półki i szuflady i w ogóle fajne byłoby własne biuro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz, musiało się w końcu poukładać. Tak trzymaj!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że się wszystko poukładało! oby tak dalej! trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty