środa, 3 lipca 2013

masa solna

Na chwilę wróciłam do masy solnej. Poproszono mnie o wykonanie czegoś na kiermasz. Czasu było niewiele i jedyne co wykombinowałam to serducha z masy solnej.





Miałam wybrać 40 zdjęć do wywołania żeby włożyć je do segregatora i stworzyć małe portfolio z moim rękodziełem. Pootwierałam wszystkie pliki w komputerze i zaczęłam kopiowanie. I nie wiadomo skąd wyczarowało się 95 zdjęć. Chyba jednak będę musiała dokupić koszulki, albo wybrać z tego zbioru połowę :)
A teraz wracam do mojego skalpela :) i chyba zrobię sobię kawę :)

20 komentarzy:

  1. Serduszka jak to serduszka, nic specjalnego. Nie no żartuję oczywiście :) Serduszka bardzo fajne, a ich kolorystyka jest zniewalająca! Podobają mi się zarówno serduszka w turkusie jak i różu :)

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga o masie solnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się bardzo takie serduszka. Chcę w przyszłości wykonać właśnie takie z odciśniętą koronką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te serducha są fajniusie. Czym je pomalowałaś? Wyglądają ekstra!
    95 to sporo, ale ta suma w Twoim przypadku mnie nie dziwi:)
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalowałam je zwykłą akrylową farbą i na koniec polakierowałam bezbarwnym lakierem :)

      Usuń
  4. Śliczne serduszka,uwielbiam mase solna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Twoje solne serducha... tylko dlaczego nie poprosiłam chociaż o jedno przy okazji naszej wymianki??? trzeba będzie nadrobić to w przyszłości :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana na jesień znowu przylatuje także serducha masz już załatwione :)

      Usuń
    2. no... to jak nigdy z niecierpliwością będę wyczekiwała jesieni ;)

      Usuń
  6. Cudne! Co robisz, że kornka Ci się odbija tak ładnie? U mnie taka jakas delikatna..... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki mają te serduszka i odciśnięta koronka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, słodkie serducha nie ma co :))))) hihi a ja kiedyś jak byłam mała też lepiłam z masy solnej razem z Mamą:))) wspomnienia wracają :))

    buziaki i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prawdziwe cudeńka, najprawdziwsze z najprawdziwszych jestem szczerze zachwycona i napatrzeć się nie mogę, serduszka są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. mało czasu a jaki efekt! proszę! super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne te serduszka;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka z Sercem tworzone:) bardzo mi się podobają:) i w sumie z masy solnej super dekoracje można zdziałać nawet w formie zabawy z najbliższymi:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty