poniedziałek, 20 maja 2013

zieleń, biel i róż na prezent ślubny

Poproszono mnie o wykonanie jeszcze raz bukietu w odcieniach zieleni i bieli. Różnica była taka, że zamiast fioletu miał być róż.


Sama jestem pozytywnie zaskoczona, że zielony odcień wbrew pozorom tak fajnie wpasował się w bukiety.
Pogoda na dworze nadal dopisuje. Patrze na te bezchmurne niebo i wącham bzu i nie chce mi się kompletnie wracać do Londynu. Tam szaro, buro i zimno w porównaniu do Polski. Tęskni mi się trochę za Anią i Kamilą.....






 Jadę dzisiaj z Młodym do znajomej z .............. podstawówki :) Mam nadzieje, że Oli się konkretnie się zmęczy biegając z Amelką, bo mam ochotę wieczorem dokończyć kolejne obrazy. Tym razem na wymiankę z Moniką :)




14 komentarzy:

  1. Cudowny bukiet :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bukiety oczywiście cudne... rany a kiedy ja ostatnio jakiś bukiet zrobiłam... chyba dosyć dawno bo juz nawet nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, chyba bardzo pracochłonne? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to faktycznie jest pracochłonne, ale jak to lubię :)

      Usuń
  4. Piękny jest ten bukiecik...
    A ja się do Londka pod koniec lipca w odwiedziny wybieram... odwiedzić znajomych i stare kąty ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w lipcu (mam nadzieję) już na stałe będę w Polsce :)

      Usuń
  5. Wow cudne :)))))))))) jednym słowem talent i super pomysł w jednym :)))

    zapraszam do siebie w odwiedzinki http://m-lenat.blogspot.com u mnie dziś ekopoduszkowo dla małych i dużych:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie te kolorki się komponują:) fajne optymistyczne zdjęcia wyszły w tym słoneczku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wracaj kochana bo tu szaro I zimno a mi brzuch rosnie w oczach!

    ;-) Ania x

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty