środa, 6 lutego 2013

motyle, bukiety, czyli jak Monika H. poradziła sobie z kolejnym wyzwaniem :)

Brakuje mi ostatnio bukietów, żadnego nie robiłam od jakiegoś czasu a chodzi mi po głowie olbrzymia Kusudama. Dopiero w kwietniu będę robić jedną na urodziny, a do tego  mam jeszcze"czasu jak marasu"
Monia za to na naszej stronie dostała "zlecenie" na bukiet z motyli. Miało być fioletowo, fioletowo i fioletowo....






Brakuje nam dwóch osób do uzyskania 300 "lajkowiczów" na naszej stronie na FB :) Może ktoś się znajdzie ? Link jest Tutaj:

10 komentarzy:

  1. Bukiet uroczy.. :))
    zalajkowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny motyli pomysł.
    Kliknęła,:) Jest 300
    Wracam po przerwie do blogowego świata:) Wyobraź sobie, że na 10 dni zabrakło mi transferu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zastanawiałam gdzie się podziewalas bo dawno Cię nie było widać:) czekam na Twój nowy wpis kochana ;)

      Usuń
    2. jest w przygotowaniu :)

      Usuń
  3. Urocze te motylki, bukiet bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Może niedługo będziesz miała okazję zrobić dla mnie:) Jeśli tylko coś ustalimy to dam znać bo z Twoim bukietem właśnie chce brać ślub kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem czekam na detale i z przyjemnością zrobię dla Ciebie bukiet ślubny ;);))

      Usuń
  5. uwielbiam motylki a te bukieciki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty