sobota, 15 września 2012

gronka w dwóch odsłonach

Zawsze myślałam, że to taka banalna sprawa, no i się nie pomyliłam :)
Trochę poćwiczyłam i zmarnowałam kilkanaście szpilek, ale zaczęło wychodzić i takim sposobem stworzyłam dwa komplety kolczyków :) Pierwsze błękitne i kryształowe z kryształków Swarovskiego. Jam Wam się podobają moje pierwsze kroki w robieniu kolczyków?





Drugie - też gronka, z koralików crackle. Biało czarne :)




W UK piękna pogoda. Rano spakowaliśmy do wózka wiaderka i foremki i całe przedpołudnie spędziliśmy w parku w piaskownicy i na huśtawkach :) Super było :):)) I mam nadzieje, że za półtora tygodnia, gdy moja mama przyleci też będzie taka pogoda.




6 komentarzy:

  1. cudne wyglądają, jak krople deszczu...

    OdpowiedzUsuń
  2. No Aga, Aga pewnie niedługo będziesz konkurencją dla jubilerów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że Ci świetnie wyjdą i dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyszły, te czarne przypominają mi grona czarnych porzeczek mniaaam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że mi też się z porzeczkami kojarzą te czarno białe :)

      Usuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty