czwartek, 5 października 2017

kolorowego życia dla nowożeńców

Mimo jesieni u mnie nadal śluby są na pierwszym miejscu 
(no.... jeszcze Boże Narodzenie)
W tym roku zdecydowanie dominują kartki w pudełku z kredkami.




W Londynie jesień zapanowała już na dobre... Czuć chłód na dworze i więcej pochmurnego nieba niż słońca.... zbliża się zima, a ja tej pory niecierpię w tym deszczowym państwie..... Niby na termometrze -3 stopnie a mam wrażenie, że jest -50..... i leje, leje, leje.... aż do wiosny.....




Rozpoczęłam też przygodę z szydełkiem i kordonkiem.... :) Efekty niebawem.... Muszę wykombinować gdzie by zrobić jakieś fajne zdjęcia.... bo wszystkie okoliczne krzaki już mi się znudziły.



Buziaki.
Agnieszka

2 komentarze:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty