wtorek, 15 sierpnia 2017

zaczynamy sezon na choinki i bombki

Niby środek lata, ale... ja już myślę o świętach.
Nie chce jak w zeszłym roku zawalić nocek i w tym roku postanowiłam zacząć tworzyć kartki z dużo większym wyprzedzeniem.


Kartka z choinką powstała jako inspiracja dla creative-expressions.
Do jej wykonania użyłam:


Woodland Collection Pine Cone & Greenery 

Festive Collection Berry Bough

Christmas Mega Grab Bag pk of 30 Embellishments

Cosmic Shimmer Diamond Frost Frosty Dawn

Cosmic Shimmer Glue Crystal Sparkle 30ml

Cosmic Shimmer Purple Violet Pearl PVA Glue

Phill Martin Cosmic Shimmer Glue Vintage Blue

Phill Martin Cosmic Shimmer Glue Vintage Rose

Self Adhesive Pearls Cream 3mm

Cosmic Shimmer Lavender Polished Silk Glitter

Cosmic Shimmer Glue Large 125ml

 

Moja druga inspiracja to kartka z domkiem.

użyłam:

Festive Collection Gingerbread House

Woodland Collection Pine Cone & Greenery

Cosmic Shimmer Diamond Frost Frosty Dawn

Cosmic Shimmer Fire Red Polished Silk Glitter

Cosmic Shimmer Glue Large 125ml

Christmas Mega Grab Bag pk of 30 Embellishments

 

Coś czuję, że w tym roku moim ulubionym wykrojnikiem będą gałązki z szyszką.

Udanego dnia!!!

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty