wtorek, 20 czerwca 2017

nie przekonam się do foamiranu

Próbowałam....
Kupiłam....
Znowu próbowałam....
Poparzyłam się żelazkiem ... i stwierdziłam DOŚĆ!!!

Nie dość, że koślawe mi te kwiatki jakieś wychodziły..... 
i jakieś takie nieforemne....
może faktycznie zbyt szybko się poddaje, ale NIE!

NIE LUBIĘ FOAMIRANU!

Creative Expressions dawno miało w swojej ofercie wykrojniki do tworzenia kwiatków, postanowiłam się pobawić.
 Zamiast foamiranu postawiłam jednak na klasyczny papier.


Do inspiracji użyłam:

Australian Collection Melbourne Die

Indonesian Collection Background Die

Cosmic Shimmer Diamond Frost Frosty Dawn

Cosmic Shimmer Sparkle Past Frosty Dawn

Finishing Touches Collection Tropical Hibiscus.

 

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty