piątek, 24 czerwca 2016

czekoladnikowy tydzień

Dawno mnie nie było :)
To były intensywne dni i wiele rzeczy powstało.
Na początek chciałabym Wam pokazać CZEKOLADNIKI, które powstają jeden po drugim.


To własnie moja tegoroczna propozycja na prezent dla nauczycieli na zakończenie roku.
Do stworzenia ich użyłam wykrojnika creative-expressions. Uwielbiam go!!!









Dzisiaj również chciałabym Wam pokazać moją inspirację dla DT.


Zaczęłam bawić się strukturalnymi pastami, które skradły moje serducho.

Udanego weekendu Wam życzę :)
Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i pięknie wykonane!! życzę i Tobie dużo słońca): pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle swietne wykonanie. Idealny prezent na koniec roku szkolnego.
    Dziękuje bardzo za udział w moim ostatnim candy
    i za Twoje wsparcie jako obserwator mojego bloga.
    Ludzie mają różne talenty, a ja kocham robić rzeczy z papieru :)
    Każda osoba, która mnie wspiera, jest na wagę złota
    i aby podziękować - zapraszam Cię na moje nowe candy


    Dziękuje

    Katarzyna Ewa

    my blog
    DT cfartyenjoyments.co.uk 
    DT House of Cards Challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu ile czekoladowników ! :D Uwielbiam takie widoki :) Ślicznie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty