środa, 18 maja 2016

zaproszenia i pudełka - Chrzciny na bogato

Poproszono mnie o stworzenie zaproszeń dla Szymonka i boxów dla rodziców chrzestnych. 
Dostałam wolną rękę - jedynym wyznacznikiem miało być zdjęcie maluszka. Zdecydowałam się na błękity w różnych odcieniach.




Przy boxach trochę poszalałam z kwiatkami i przepychem. 
Lubię gdy na kartkach dużo się dzieje.





Samopoczucie jakoś mi się polepszyło, pomimo tego, że na dworze jest paskudna, typowa londyńska pogoda chce mi się tworzyć nowe rzeczy i mam dylemat czy zabrać się za album czy zrobić kolejną kartkę. Kawa też mi jakoś bardziej smakuje niż zazwyczaj.





Udanej środy Wam życzę.
Agnieszka


1 komentarz:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty