czwartek, 31 grudnia 2015

Przewrotny rok

Dzisiaj kończy się 2015 rok.
Zastanawiałam się jakie zrobić podsumowanie, ale nie mam ochoty na statystyki i daty....
Jaki był ten rok?
Ciężko określić tylko jednym wyrazem.
Były momenty wielkiej radości i wzruszeń jak np. nasz ślub z Grześkiem. 
Był pierwszy dzień szkoły Olivera gdy dotarło do mnie, że mój malutki Oliverek wcale nie jest już taki malutki. Jedwo co uczyłam Go chodzić a już chodzi do szkoły....
Były też momenty płaczu i strachu - choroba mojej mamy....

Jeśli chodzi o moją twórczość to jednogłośnie ogłaszam ten rok 
ROKIEM ALBUMÓW CIĄŻOWYCH!
Nie wiem dokładnie ile ich powstało, każdy był inny, żaden się nie powtórzył, wszystkie zamawiające były zadowolone. I mam nadzieję, że nadal będę tworzyć rzeczy do przechowywania wspomnień. 













Chciałabym Wam życzyć aby Nowy Rok 2016 był rokiem spełnienia marzeń, cudownych dni i satysfakcji. Żeby wena twórcza Was nie opuszczała !!!!










Ściskam Was mocno.
Agnieszka

3 komentarze:

  1. Tobie również życzę spełnienia wszystkiego o czym marzysz w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku !!!
    życzy Marille

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty