wtorek, 19 maja 2015

to będzie dziewczynka

Jakiś czas temu Viola zaproponowała mi, że wykona dla mnie kolczyki. 
Domówiłam do niego wisior. 
W zamian Viola poprosiła mnie o kartkę dla dziewczynki, która dopiero ma przyjść na świat.
Stwierdziłam, że wykonam kartkę i mały album w formacie A5.


Wisiorek i kolczyki pokażę Wam w kolejnym poście, bo planuję zrobić im małą sesję fotograficzną w centrum Londynu, ale dopiero w czasie weekendu będę mogła wyrwać się na dłużej z domu.





Zebrałam się dzisiaj w sobie i w końcu posprzątałam "moją pracownię". Pół dnia z życiorysu wycięte i już miałam wrażenie, że do jutra nie wygrzebie się z tych papierów, koralików i włóczek aż o 15:00 skończyłam.
Znając życie nie będę mogła teraz znaleść połowy rzeczy.... ale Perfekcyjna Pani Domu może śmiało przyjechać i zrobić test białek rękawiczki.







Powoli zaczynam odczuwać gorączkę przygotować przedślubnych.... Tort, fotograf, sukienka a nawet dwie z którymi miałam niezły cyrk (napiszę Wam kolejnym razem - pośmiejecie się....) podziękowania dla gości itd.
Cały czas mam wrażenie, że o czymś zapomniałam.....
Jutro mam zamiar zrobić zawiadomienia dla rodziny.
A Wy co ciekawego robiłyście dzisiaj?
Agnieszka

18 komentarzy:

  1. Piękne! ja siedział cały dzien w szkole- praca plus dyskoteka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i świetny albumik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i już nie mogę się doczekać aż dotrą do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw. Kartka urocza!
    A takie generalne porządki w pracowni potrzebne są czasami ;) Można pozbyć się 'kiedyśtosięprzyda'.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszedł album, bardzo fajny kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból "sprzątania pracowni", a czasem człowiek musi, bo już nic nie jest na swoim miejscu.
    Delikatność i prostota karteczki urzeka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw, album przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne :) czasem mam wrażenie, że żal wklejać zdjęcia w takie albumy... żeby za dużo nie zasłonić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zobaczę zdjęcia ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny komplecik, niedawno taki robiłam dla chłopca , a dzisiaj robiłam już dla ciebie kartkę i pewnie niebawem wyślę

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyszło:) Bardzo mi się podoba! Ostatnio sprzątałam swój kącik skrapkowy i teraz nie wiem gdzie co mam :) W twórczym bałaganie najlepiej się odnajduję.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka i cudowny album pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty