piątek, 16 stycznia 2015

nadal w szydełkowym temacie - naszyjnik i bransoletka

Na chwilę odstawiłam szydełko w rozmiarze 3,5 oraz włóczkę i zamieniłam je na dużo mniejsze szydełko, kordonek oraz koraliki TOHO, aby dokończyć mój komplet, który rozpoczęłam już jakiś czas temu.


Chciałam stworzyć coś co będzie pasować do luźnego t-shirtu, jeansów i tenisówek, bo jakoś tak powoli myślę o cieplejszej pogodzie. Z ustęsknieniem wyczekuje wiosny, bo mam już serdecznie dość grubej kurtki, szalików, rękawiczek i zimna, szczególnie gdy jadę na hulajnodze i moje dłonie mimo skórzanych rękawiczek są lodowate.



W końcu upragniony weekend. Powinnam posprzatać, bo moje mieszkanie nie wygląda najlepiej, szczególnie biurko, które nawiasem mówiąc będzie mi potrzebne od poniedziałku.
Planuję zrobić kilka rzeczy.



Udanego weekendu.
Agnieszka

9 komentarzy:

  1. A cuda piękne zdolna jesteś wielki ukłon za taka pracę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet :) ja też tęsknię za wiosną, ciepełkiem i słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, taki wiosenny, jak soczysta trawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenna praca, Piękna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, ta zieleń. Bardzo ładny komplet. Idealny pod mój gust;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrane kororki, sama mieszałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet, ja jakoś nie mogę się zaprzyjaźnić z beadingiem :/ Nie to że nie wychodzi, tylko nie cierpię takiej misternej roboty i szybko się wkurzam na to małe szydełko... Ale w końcu coś zrobię od A do Z, na pewno :-)
    Powodzenia w porządkach i dużo wiosny w serduchu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny energetyczny komplet;)
    Zapraszam też na rozdanie do mnie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplecik, i faktycznie, pasuje zarówno do stroju "na luzaka" i do bardziej wyjściowej kreacji :) Aga, ja Ci zaraz zostawię wiadomość odnośnie literek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty