poniedziałek, 3 lutego 2014

spontaniczna zmiana planów

Poduszka kwiat przestała być planem na poduszkę i została podkładką pod mojego kwiatka na biurku, którego ocaliłam przez ciężkichm żywotem na ..... śmietniku. Skąd taka spontaniczna zmiana planów? A no bo wykombinowałam sobie najpierw kwadraty, potem african flowers i trzeba było jakoś zaktualizować plany, bo miejsca na kolejne 10 poduszek niestety nie mam :(


Z pomocą moich koleżanek wybrałam włóczkę na ............................................ pled. I tutaj też potrzebna była zmiana, bo w końcu postanowiłam nie robić poduchy kwiatu kosztem poduchy z african flowers.....
No i tak cały weekend rozmyślałam o włóczkach, poduszce? a może jednak ten pled..... i tak w kółko.


Schematu nauczyłam się od KOTBURY A konkretnej od rewelacyjnego tutorialu, który napisała na swoim blogu.
Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują i nawet ja ogarnęłam słupki i półsłupki i inne....

Dzisiaj poniedziałek a podobno jaki poniedziałek taki cały tydzień, dlatego życzę Wam niebanalnego i radosnego dnia i całego tygodnia :)

14 komentarzy:

  1. super szydełkowce ja zabaieram się za naukę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naprawdę nie jest trudne! pochwal się potem efektami :)

      Usuń
  2. Aguś widzę, że szalejesz szydekowo i nawet te piękne kwiaty udało się opanować :)
    Super. Ja nie umiem już żyć bez szydełka:) Uważaj, to wciąga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęło mnie i właśnie czekam aż Młody pójdzie do przedszkola żebym mogła dalek przeplatać włóczkę i szybko dokończyć moją poduchę :)

      Usuń
  3. podstawka urocza, a kwiatki na .... pled (?) cudne! Kolorowe i naprawdę robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie na poduszkę, pled też mam w planach :)

      Usuń
  4. Nie no... jak dla mnie mistrzyni świata... za co się nie weźnie wszytko jej wychodzi i to jak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana bo się zarumienie od tych komplementów :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny schemat mają te kwiatki. Cokolwiek z nich powstanie będzie dobrze wyglądało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planowana jest poduszka, ale ze mną to różnie bywa więc się nie zdziwie gdy na koniec stwierdze, że robię coś innego niż planowałam na początku

      Usuń
  6. Kwiaty mają bardzo ładny schemat i wszystko co z nich powstanie będzie świetnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. to się dopiero okaże jak dokończe :) ale mam nadzieje, że wyjdzie ładnie :)

      Usuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty