poniedziałek, 28 października 2013

czerwień na święta i przypomnienie o Candy

Pudełka z kartkami są już w drodze do Polski razem z kartkami na Boże Narodzenie. Miałam wolną rękę od Kasi i postawiłam na tradycyjną czerwień, chociaż niekoniecznie wszystkie kartki stworzę w takich kolorach.



Gdyby nie rękodzieło nie wiem czy odczuwałabym już Święta. W końcu nadal październik mamy.... W Uk szał z okazji Halloween a ja.... ubolewam, że nie będzie mnie na grobach 1 listopada....
W tym roku się nie udało....






W całości kartki wyglądają tak:









Na koniec przypominam o Candy które trwa do.... północy. Może znajdzie się jeszcze ktoś na ostatnią chwilę. Postaram się wylosować jak najszybciej osobę do której polecą wszystkie prezenty :)
Link TU: http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/09/c-n-d-y.html


13 komentarzy:

  1. Śliczne kartki,a kolor czerwony na Świeta koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś karteczki piękne.
    Ja o świętach raczej nie myślę, za wczęsnie to wszystko dla mnie.
    Zachwytu Halloween kompletnie nie rozumiem...Polacy chłoną "...." jak gąbka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, już tyle karteczek zrobiłaś?:) Ja jakoś nawet nie myślę jeszcze o świętach BN, bo ta nasza piękna jesienna (no, nawet letnia:) pogoda jakoś nie sprzyja temu;)
    PoZdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wykonanie i świetny wybór koloru, czerwień na Święta jest obowiązkowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, czerwono, biało, świątecznie! Gdyby nie wszystkie blogi, które czytam, to święta też by stanowiły dla mnie odległy temat, bo ja jeszcze w innej tematyce siedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne świąteczne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwien chyba najbardziej kojarzy mi się z BożoNarodzeniowym Świętem. Piekne kartuszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje karteczki świąteczne :)
    I pędzę jeszcze się zapisać, jakoś mi umknęło wcześniej, sorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już niedługo. Czy to będę ja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka ze śnieżynką jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty