wtorek, 24 lipca 2012

Nikon D90

Ponoć informacja o następcy Nikona D90 już dawno jest w sieci, ale ja jakoś nie śledziłam szczegółów w necie, tylko zastanawiały mnie przeceny we wszystkich sklepach i czułam, że coś nowego wyjdzie.... no i wyszło NIKON D95 :) I jaki mam gigantyczny problem. Starszy model jest bardzo przeceniony i aktualnie da się go kupić praktycznie tylko przez Amazon.co.uk.... Cena 500 funtów (2500 zł) wydaje się wręcz bajeczna, a moja kredytówka świeci pustkami i wczoraj ze zdenerwowania aż się popłakałam. Coś czuje, że jeszcze jakiś czas będę przeżywać i lamentować, albo w końcu się wkurzę, przestanę jeść i kupię a przy okazji spełnię swoje jedno z większych marzeń :)

Dobra, tyle o marzeniach.
Dokończyłam też "wycinankę" nad którą produkowałam się chyba z dwa dni, bo okazała się bardziej skomplikowana niż przypuszczałam i swoją drogą moje paluchy konkretnie to odczuły, do tego stopnia, że muszę odstawić skalpel na kilka dni.... ale nie ma wyjście - muszę wytrzymać.





Monika oczywiście też się natworzyła, swoją drogą zastanawiam się kiedy Ona ma na wszystko czas i jak w takim ekspresowym tempie stworzyła tyle bukietów.... i wachlarz, który nawiasem mówiąc bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)
Jak wam sie podobają?









Jeszcze jedno zadanie zostało mi na dzisiaj, napisanie maila to blogerki, która robi cudne pudełeczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty