niedziela, 29 stycznia 2012

rozpisałam plan na przyszły tydzień

nazbierało mi się kilka pomysłów w głowie a że potrzepana jestem i najchętniej robiłabym szybciej niż myślała zapisałam wszystko na kartce w podpunktach i kurczowo będę się trzymać planu... daje sobie tydzień :)
tym razem daruje sobie serduszka.... zamówienie zrealizowane a do walentynek jeszcze dwa tygodnie więc mogę ten tydzień spokojnie przeznaczyć na
- doniczkę
- zawieszki do kuchni
- anioły (chociaż akurat za tym nie przepadam)
- domek

a to efekt ostatnich serc :) jeszcze w niektórych zawieszki muszę dorobić, ale skończył mi się sznurek, więc muszą poczekać do jutra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty